ENGIE

Mijn ervaring is dat ik beter eerts de kat uit de boom kan kijken want ze lullen maar een stuk er aan zo dat jen iets hoeft te doen met overstappen helemaal niets de boete ook niet die betalen wij ja maar puntje bij paaltje betaal je eerts zelf de boete en ken je pas na 12 weken pppffff je boete terug vragen van Engie en dat duurt nog 3 weken dus ik zou zeggen mensen laat je eigen niet misleiden met verhaaltjes het was ook net op de radio dat enegie bedrijven mensen valse informatie geven

ik zou zeggen handel de mensen sneller af met boete betalingen

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Hoi,
Ik begrijp dat je niet helemaal op de hoogte was van de uitbetaaltermijn voor de boetevergoeding. Ik kan mij voorstellen dat je dit liever sneller geregeld had gezien. Echter heeft ENGIE er bewust voor gekozen om 12 weken na startdatum van jouw contract het boetebedrag terug te betalen. Dit heeft te maken met onder andere dat wij altijd een eindnota van de vorige leverancier opvragen en dit soms 6 weken kan duren en daarbij wachten wij altijd af om te zien of de eerste 2 termijnbetalingen goed verlopen.
Hopelijk geeft dit iets meer duidelijkheid over de reden waarom het niet sneller dan 12 weken wordt uitbetaald.
Ik wens je in ieder geval een prettig weekend toe!
Charnella

Score voor ENGIE Energie Nederland: 0.5/5
Beveel je dit bedrijf aan Nee
Product of looptijd contract: engie