Hay

Ben wel tevreden over Engie, maar zoals altijd moet je gewoon elk jaar of elke drie jaar deelnemen aan energieveiling om de beste prijs te krijgen voor gas en water. En dan blijkt (zoals bij elke energieleverancier) dat het aantrekkelijker is over te stappen naar een nieuwe/betere aanbieder. Doe je dit niet dan ben je meestal een dief van eigen portemonee.

Ook dezelfde scherpe prijzen voor de huidige klanten als degene die nieuwkomer zijn.

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. U geeft als verbeterpunt weer dat u graag zou willen zien, dat bestaande klanten dezelfde scherpe energietarieven aangeboden krijgen als nieuwe klanten. Wij delen deze mening met u.
Wij maken dan ook geen onderscheid tussen bestaande en nieuwe klanten, in de aangeboden energietarieven. Wij willen hierin transparant zijn. De energiemarkt is continu in beweging en de energietarieven wijzigen maandelijks. Wij adviseren onze klanten dan ook altijd goed te kijken naar de aangeboden energietarieven voor gas en elektriciteit en de vaste leveringskosten. Dit zijn dan ook de enige kostenposten waarop energieleveranciers onderling concurreren. Of het aanbod ook voordeliger is voor de klant is dan ook eenvoudig te zien door de aangeboden tarieven naast de huidige leveringstarieven te leggen in de vergelijking.
Ik wil u bedanken voor uw feedback en het meedenken, dit stellen we erg op prijs, ik wens u voor nu nog een prettige middag verder :-)
Niesje - Webcare

Score voor ENGIE Energie Nederland: 3.5/5
Beveel je dit bedrijf aan Ja
Product of looptijd contract: gas en electriciteit