VVE Tweede Weteringdwarsstraat 60

We zijn diverse keren gebeld voor verlenging

Stop met dat vervelende bellen.

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemorgen,
Bedankt voor uw review! Ik kan me goed voorstellen dat u het vervelend vindt om herhaaldelijk telefonisch benaderd te worden voor het verlengen van uw energieovereenkomst.
Echter wanneer uw energieovereenkomst aflopende zou zijn, zou het u veel voordeel kunnen bieden om een nieuwe energieovereenkomst aan te gaan voor een bepaalde periode. Wanneer u uw overeenkomst niet verlengd, gaat u na afloop van uw overeenkomst, een overeenkomst voor onbepaalde tijd aan. Dan zou u gebruik gaan maken van de variabele energietarieven die twee keer per jaar wijzigen. U gaat dan ook mee in de eventuele prijsstijgingen.
Wanneer u niet meer telefonisch benader wenst te worden, kan u gebruik maken van het bel me niet register dat u na het gesprek wordt aangeboden. Ook kan u hier meer informatie over terugvinden op de website bel-me-niet.nl
Natuurlijk willen wij u als klant graag tevreden stellen met de service die wij aanbieden. Ik zou u graag willen vragen wat wij hierin nog voor u kunnen betekenen waar wij uw ongenoegen weg kunnen nemen? Zou u dit met uw persoonlijke gegevens willen mailen naar socialmedia.nl@engie.com? Wij horen graag van u!
Ik wens u voor nu dan ook vast een goed weekend toe!
Niesje - Webcare
Niesje - Webcare

Score voor ENGIE Energie Nederland: 0.5/5
Beveel je dit bedrijf aan Nee
Product of looptijd contract: Geen idee