marieke brandse

Oneerlijk aanbod en communicatie. proberen je kant te maken met een aanbod wat achteraf niet klopt. communiceren niet helder over het verschil tussen een opzegvergoeding en boetevergoeding. hierdoor achtergebleven met hoge kosten. In contact met klantenservice tegen een muur oplopen. Medewerkers die communiceren volgens een protocol, niet oplossingsgericht denken en handelen. helaas tegen een muur opgelopen. Voor mij geen engie meer. tevens ook lastig om je gegevens bij hen verwijderd te krijgen.

transparant communiceren over de "kleine lettertjes" Mensen die niet in het vak zitten helpen om termen goed te begrijpen. Maatschappelijke verantwoording hierin nemen. Bij klachten een maatwerk oplossing die voor beide partijen goed voelt. Niet gewoon roepen zo is het en niet anders.

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemorgen,
Wat jammer om te lezen dat u zo ontevreden bent over ons. Ik heb uw gegevens erbij gezocht en zie dat het gaat om het feit dat u naast de boete een gedeelte van uw boetevergoeding terug moet betalen. Het terug betalen van de boetevergoeding gebeurd enkel bij een overstap in het eerste jaar. Deze informatie had u terug kunnen lezen in de algemene voorwaarden waarmee u akkoord bent gegaan. Dit geldt niet alleen bij ENGIE maar ook bij andere leveranciers. Hoewel ik het jammer vind dat ik op dit moment niet meer voor u kan betekenen vind ik het wel prettig u deze tip voor de toekomst mee te geven. Dit is namelijk ook het geval bij eventueel gekregen cadeautjes. Echter zoals u ziet wordt u 'slechts' €100,00 terug gevraagd terwijl wij u €200,00 hebben vergoed. Zo heeft u gelukkig toch nog iets overgehouden van de boetevergoeding.

Ik wens u nog een fijne dag en alvast een prettig weekend!
Pauline - ENGIE Webcare

Score voor ENGIE Energie Nederland: 1/5
Beveel je dit bedrijf aan Nee
Product of looptijd contract: gas en energie