Michel

Over het algemeen goed maar er zijn een paar punten die minder zijn. Toen ik overstapte naar Engie werd verteld dat ik ieder moment van de dag inzicht zou hebben in mijn verbruik. Echter staat er bij de slimme meter dongle al zeker vanaf April "Binnenkort beschikbaar". Het is nu bijna 1 Oktober. Niet dat het super belangrijk is maar dit is iets dat stoort.
De app wordt niet altijd bijgewerkt. Daardoor moet ik hem afsluiten en opnieuw starten om de laatste gegevens te zien.
Vandaag op de website ook geen verbruiksgegevens te zien.
Ondanks dit alles toch tevreden over Engie vanwege de vriendelijke klantenservice, de goede website en de duidelijke app.

Communiceer duidelijker over de Dongle. "Verwacht 4e kwartaal 2020" is veel duidelijker dan 6 maanden lang de boodschap "Binnenkort beschikbaar".

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien.
Ik kan me voorstellen dat u enigszins teleurgesteld bent betreft de Dongle. Dit is dan ook een pilot waar wij mee zijn gestart. Omdat dit nog volop in ontwikkeling is en vol aanpassingen en updates hebben wij de communicatie altijd naar verwachting gecommuniceerd. Ik kan me voorstellen dat u hier graag gebruik van had willen maken. Wij hopen u de Dongle dan ook zo snel mogelijk weer aan te kunnen bieden.
Door technisch onderhoud aan ons systeem, klopt het inderdaad dat er wat bugs zaten betreft het inzicht in het verbruik. Ik kan me voorstellen dat u hier wat ongemak van heeft ondervonden. Gelukkig hebben wij deze bugs dan ook weer relatief snel weten te filteren en heeft u vanaf heden weer inzicht in uw verbruik. Onze excuses van het ongemak dat u hiervan heeft gehad.
Fijn om te horen dat u over het geheel verder erg tevreden bent. Dat horen wij graag. Ik wil u dan ook bedanken voor uw feedback. Zo draagt u ook bij aan de verbetering in de service die wij verlenen.
Ik wil u een prettige middag verder wensen :-)
Niesje - Webcare

Score voor ENGIE Energie Nederland: 4/5
Beveel je dit bedrijf aan Ja
Product of looptijd contract: Weet ik niet. De website werkt op dit moment niet ...