Kok van Es

Al ruim 9 jaar tevreden klant bij Engie, destijds bekend als Electrobel, dus dat zegt toch wel iets. Natuurlijk weet ik dat er andere energie-leveranciers zijn die misschien iets goedkoper zijn maar zoals altijd doe ik zelf het rekenwerk in de verschillende eenheidsprijzen, maandelijkse of jaarlijkse vaste lasten en dan blijkt dat het (mij) niet veel scheelt onderling. Ik betaal altijd een hoger maandelijkse voorschot dan wat Engie op basis van mijn jaarverbruik berekent zodat ik nooit bij de jaarafrekening bij hoef te betalen. Het bedrag wat ik dan op jaarbasis teveel heb betaald wordt altijd binnen 2 weken terug gestort op mijn bankrekening. nog nooit heb ik hier problemen met Engie over gehad en dat geeft veel vertrouwen. Dat is ook de reden dat ik weer een 3jarige overeenkomst met Engie heb afgesloten. 3 jaar lang een vast gesteld eenheidstarief voor gas en elektra, dat geeft mij zekerheid en rust. Prima en (voor mij) betrouwbaar bedrijf. Ook is alles zeer makkelijk zelf te regelen (meterstanden doorgeven, maandbedrag (voorschot) wijzigen e.d.) op "MijnEngie".

Blijf zo doorgaan :-))

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback! Wat fijn om te lezen hoe u onze service als zo prettig ervaart. Ik hoop dat we nog een hele lange samenwerking met u mogen hebben!
Ik wens u nog een fijne dag en alvast een heel prettig weekend!
met vriendelijke groet,
Pauline - ENGIE Webcare

Score voor ENGIE Energie Nederland: 5/5
Beveel je dit bedrijf aan Ja
Product of looptijd contract: Engie Opgewekt 3 jaar vast (gas en elektra)