Robert Joustra

Vriendelijke service maar beleid kan beter

Makkelijk om energie af te sluiten. Goede website en app alleen het beleid om boetes op te leggen bij de verkoop van je huis is zacht gezegd niet echt klantvriendelijk, of je moet daar vooraf heel erg duidelijk over zijn en dat niet wegmoffelen in de kleine lettertjes! Beter is om mij als klant bijvoorbeeld in te zetten om de nieuwe bewoner over te halen ook klant bij Engie te worden en dan geen boete op te leggen. In mijn geval is het ook nog zo dat dit huis leeg stond en ik met mijn partner op mijn woonadres ook al klant bij Engie ben. Ook daar zou je rekening mee kunnen houden. Kortom, als je je wilt onderscheiden van de andere energiemaatschappijen en klantvriendelijk wil zijn, dan zou ik dat beleid aanpassen.

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback! Ik begrijp dat u bij de verhuizing ook weer klant bent geworden bij ENGIE? Zou u ons een e-mail willen sturen met uw gegevens zodat ik met u mee kan kijken wat er gebeurd is en of wij iets voor u kunnen betekenen? Deze e-mail mag u sturen naar: socialmedia.nl@engie.com. Alvast bedankt!
Pauline - ENGIE Webcare

Score voor ENGIE Energie Nederland: 2.5/5
Beveel je dit bedrijf aan Ja
Product of looptijd contract: Gas en stroom