Martin Steegmans

Prijzen waren goed, service en aandringen om te verlengen was waardeloos. Ik krijg nu ook een mailtje dat ik zou hebben verlengd, maar dat is niet zo.

Minder aandringen en klantgegevens noteren. Als een klant aangeeft deze week niet gebeld te willen worden moet je niet meerdere keren per dag bellen. Vervolgens wordt ik ook nog meerdere keren gebeld nadat ik heb aangegeven dat ik overstap en dat wordt ook nergens geregistreerd. Waardeloze service en klantenbinding.

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemorgen,
Bedankt voor uw review. Ik kan me goed voorstellen dat deze situatie tot uw onvrede heeft geleid. Ik wil dan ook graag benadrukken dat dit niet de manier is waarop wij onze klanten willen werven of behouden. Wij vinden het jammer dat u op deze manier bent benaderd.
Ik zou dan ook graag samen met u willen kijken waar wij in de service tekort zijn geschoten en wat wij u hierin nog aan service kunnen verelenen, die u ook van ons mag verwachten. Wij zouden u hier graag telefonisch voor willen benaderen. Met uw goedkeuring horen wij graag wanneer u hiervoor het beste telefonisch te bereiken bent! Wij horen graag van u!
Niesje - Webcare

Score voor ENGIE Energie Nederland: 1.5/5
Beveel je dit bedrijf aan Nee
Product of looptijd contract: Niks