Reviews

7.9 / 10
4352 beoordelingen
Schrijf beoordeling

88% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

C v Elteren

8/10

Ik wordt hier altijd netjes en korrekt behandeld.

Verbeterpunten of tips

Als je belt duurt het erg lang voor je contact hebt!

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van uw positieve review. Dit vinden wij erg leuk om te zien! Op het moment is het drukker dan normaal dus wachttijden zijn inderdaad iets langer. Mijn excuses hiervoor!
U mag ons natuurlijk ook altijd een e-mail sturen via socialmedia.nl@engie.com of contact opnemen via één van onze social media kanalen.
Ik wil u een prettig dag wensen en alvast een fijn weekend!
Met vriendelijke groet,
Charnella - ENGIE Webcare


Score voor ENGIE Energie Nederland: 4/5
Beveel je dit bedrijf aan Ja
Product of looptijd contract: Gas & licht