Niet te bereiken. 3 x 15 minuten in de wacht gestaan en er steeds weer uit gegooid.
Verbeterpunten of tips
Betere bereikbaarheid.
Reactie ENGIE Energie Nederland:
Goedemiddag Inge,
Op dit moment is het erg druk waardoor wachttijden inderdaad langer kunnen duren. Echter is het niet de bedoeling dat de verbinding wordt verbroken vanuit onze kant. Mijn excuses hiervoor!
U mag ons ook een e-mail sturen met uw vraag en klantgegevens. Dit kan u mailen naar socialmedia.nl@engie.com
Met vriendelijke groet,
Charnella - ENGIE Webcare