Een aantal dagen na dat ik mijn Energie contract via de Engie app had verlengd, krijg ik niet één maar twee nette telefoontjes met een keurig verzoek of ik een verlenging met aanbod wilde?
Verbeterpunten of tips
Is het misschien een idee dat Engie eerst vaststelt of er al een verlenging is geweest voordat ze mensen er telefoon nogmaals lastig gaan vallen? In dit geval zat ik met een gebroken arm vast in Zwitserland tijdens de corona crisis... En dan zit je niet op telefonisch sollicitaties te wachten.
Reactie ENGIE Energie Nederland:
Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien.
Ik kan me goed voorstellen dat u genoeg aan uw hoofd heeft met een gebroken arm in Zwitserland vastzitten tijdens deze corona crisis. Onze excuses voor het ongemak wat wij u hieronder heeft ondervonden.
Ik wil u een prettige middag verder wensen :-)
Met vriendelijke groet,
Niesje - Webcare