Goede informatie via mail en online. snel opvolging en bevestiging
Verbeterpunten of tips
naast online is het altijd goed om klanten te bellen
Reactie ENGIE Energie Nederland:
Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien.
U geeft aan dat er naast de communicatie online, het ook goed zou zijn om telefonisch contact met klanten op te nemen. Ik kan me voorstellen dat er in bepaalde situaties de voorkeur ligt bij telefonisch contact. De klant heeft dan ook de mogelijkheid, naast het zelf contact opnemen met onze klantenservice, een terugbelverzoek te plaatsen via de website.Zo kunnen wij aan een ieders voorkeur aan service voldoen en hopelijk zo ook aan uw voorkeur.
Ik wil u een prettige middag verder wensen :-)
Met vriendelijke groet,
Niesje - Webcare