Goed
Verbeterpunten of tips
Wil graag de formuleren met de post📮wat in mijn gegevens is genoteerd
Reactie ENGIE Energie Nederland:
Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien.
U geeft aan dat u de formulieren met uw gegevens graag per post wenst te ontvangen. Bedoelt u hiermee uw overeenkomst ,of alle post die u van ons ontvangt? Ik hoor graag van u zodat wij dit voor u in orde kunnen maken.
Ik wil u een prettige middag verder wensen :-)
Met vriendelijke groet,
Niesje - Webcare