Het spijt me helaas niet tevreden
Verbeterpunten of tips
Ik weet het niet welke cijfer moet opschrijven
Reactie ENGIE Energie Nederland:
Goedemorgen,
Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent met ENGIE. Zou u ons laten weten waarom dit zo is? U kan ons een e-mail sturen via socialmedia.nl@engie.com. Graag ontvangen wij ook uw klantgegevens.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Charnella - ENGIE Webcare