Ben zeer tevreden,ik heb tot nu toe geen problemen ondervonden met dit bedrijf.Netjes op tijd een nieuwe aanbieding gekregen om mijn contract te verlengen.
Verbeterpunten of tips
Weet geen verbeterpunten. Tip ga zo door. 👍🏻
Reactie ENGIE Energie Nederland:
Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien. Ik wil u een prettige middag verder wensen :-)
Met vriendelijke groet,
Niesje - Webcare