J.A.P. Meere

Ervaringen zijn goed: goede service, goede overzichten

af en toe duurt het een paar dagen voordat je terug kunt kijken naar het gebruik van de vorige dag. Dat mag verbeterd worden.

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien.
U geeft aan dat het af en toe eens voorkomt dat u een paar dagen moet wachten voordat uw verbruik inzichtelijk is. Ik kan me voorstellen dat u dit misschien vervelend vindt. Een slimme meter wordt in principe dagelijks uitgelezen, en uw verbruik zal dan ook dagelijks inzichtelijk moeten zijn wanneer u hier mandaat voor af heeft gegeven. Wanneer u geen slimme meter heeft, moet u hiervoor zelf de meterstanden invoeren. Het kan natuurlijk voorkomen dat een slimme meter soms niet raadpleegbaar is. Dit kan zijn vanwege een storing of door contractveranderingen.
Wanneer er een storing in uw meter zit dan wordt dit zo snel mogelijk opgelost. Dat neemt niet weg dat dit betekent dat het soms even duurt voordat uw verbruik weer inzichtelijk is.
Ik wil u niet onthouden van de mogelijkheid tot het reserveren van de dongel. Met de dongel heeft u real-time inzicht in uw verbruik. Via de app kan u de dongel eventueel reserveren. U zal dan een e-mail van ons gaan ontvangen, zodra er een dongel beschikbaar is. Wanneer u deze e-mail vervolgens heeft ontvangen kan u hiervoor een akkoord geven betreft de voorwaarden om het abonnement te starten. De kosten voor de dongel bedragen € 1,98 per maand.
Voor nu wil ik u een prettige middag verder wensen :-)
Niesje - Webcare

Score voor ENGIE Energie Nederland: 5/5
Beveel je dit bedrijf aan Ja
Product of looptijd contract: electra normaal/ laag, 3 jaar; ik heb geen gas.