Keurig bedrijf, alles loopt goed.
Verbeterpunten of tips
Betere en gemakkelijker bereikbaarheid per telefoon
Reactie ENGIE Energie Nederland:
Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw positieve review! Dat vinden wij erg leuk om te zien.U geeft aan dat u graag zou willen zien, dat wij betere telefonische bereikbaarheid zouden hebben.
Natuurlijk doen wij er alles aan om u snel en eenvoudig van service te kunnen voorzien, Het kan natuurlijk zijn dat u ons treft op een druk moment waardoor u niet meteen telefonisch te woord wordt gestaan. U heeft ook de mogelijkheid tot het plaatsen van een terugbelverzoek op onze website waardoor u dan niet te lang hoeft te wachten en wij u zo snel mogelijk, of op het door u doorgegeven moment terug zullen bellen.
Naast onze telefonische bereikbaarheid van maandag tot vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur zijn wij ook op de chat via onze website of social media te bereiken. Ook heeft u de mogelijkheid uw vragen via whatsapp te stellen op telefoonnummer 06 - 234 57 896. Mocht u uw vragen liever per e-mail richten dan kan dat naar klantenservice.nl@engie.com.
Ik hoop hiermee aan uw verzoek te hebben voldaan. Wanneer u nog vragen heeft dan horen wij dit graag. Ik wil u een prettige middag verder wensen :-)
Met vriendelijke groet,
Niesje - Webcare