J.H van der Well

De systemen van Engie zijn onbetrouwbaar. De Termijnbedragcheck, die als precies wordt beschreven, geeft een afwijking van meer dan 30% op slechts 3 dagen voor de jaarafrekening.
Na een verbruik van € 1200,- per jaar geeft Engie voor de komende 12 maanden een maandtermijn aan van € 90,- Zo kun je na 12 maanden tenminste flink bijbetalen.

Ik zou de helpdeskmedewerkers een opleiding binnen Engie geven zodat zij in de beantwoording van vragen tenminste een beetje slim overkomen.

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemiddag,
Het is natuurlijk niet fijn dat u via onze termijnbedrag check een ander bedrag ziet staan dat u daadwerkelijk op de jaarafrekening ontvangt. Echter geven wij wel altijd aan dat dit een inschatting is en hier geen rechten aan ontleend kunnen worden. Het bedrag uit de check en uw jaarafrekening zullen dus nooit 100% overeenkomen.
We willen wel graag even met u meekijken naar de berekening van uw nieuwe termijnbedrag. Het is uiteraard niet de bedoeling dat u straks bij de volgende jaarafrekening een hoog bedrag dient bij te betalen. Wilt u ons daarom een e-mail sturen met uw klantnummer of postcode en huisnummer? Dit mag naar socialmedia.nl@engie.com. Alvast bedankt!
Charnella - ENGIE Webcare

Score voor ENGIE Energie Nederland: 1/5
Beveel je dit bedrijf aan Nee
Product of looptijd contract: Stroom en gas voor 3 jaar