cheaptrendworld

Ik voel me opgelicht, ben een student in een huis dat gedeeld wordt over 5 mensen. ik huur van het huis een stukje. Ik werdt gebelt door een of andere sem van engie. op een of andere manier is het met zijn manipulatie technieken gelukt om mij over te halen voor een nieuw contract bij engie. eerlijk gezegt snapte ik er helemaal niks van en dacht ik dat het over een contract ging die mijn pa al had. Mij werdt vertelt dat ik daar al een soort van contract had. en dat de prijzen omlaag waren gegaan en dat de dankzij dat mij hebben gebelt. Ik heb al aangeveven dat ik er niks van snapte en dat ze beter mijn pa konden bellen. uiteindelijk werdt er een contract getekent voor het hele huis?? terwijl ik het huis al aan huren was incl de energiekosten.

niet oplichten en duidelijk aangeven dat er een jullie mij een nieuw contract wouden aanbieden.

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemorgen,
Ik vind het vervelend om te horen wat u zich gemanipuleerd voelt om over te stappen naar ENGIE.
Ik kijk graag met u mee voor een oplossing. Wilt u mij hiervoor uw gegevens & uw vraag per e-mail toesturen? Dat kan naar socialmedia.nl@engie.com.
Ik hoop graag van u te horen.
Met vriendelijke groeten,
Leon - ENGIE Webcare

Score voor ENGIE Energie Nederland: 0.5/5
Beveel je dit bedrijf aan Nee
Product of looptijd contract: