Kayleigh

Begin 2018 wegens verhuizen naar een andere woning een eindafrekening van meer dan 700 euro! Terwijl ik gewoon klant bleef volgens engie had dit te maken met de seizoenen.. nog steeds vind ik dit ongelooflijk en heb ik dit nooit eerder gehoord. Ik ben nu nog steeds klant en veder ben ik wel tevreden de app is ook erg handig.

Geen absurd hoge eindafrekening omdat iemand gaat verhuizen en al helemaal niet als die gene nog steeds klant blijft

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemiddag Kayleigh,
Wat vervelend om te horen dat u in begin 2018 een hoge eindafrekening gekregen van ons. Ik heb het nog een keer voor u nagekeken.
Uw eindafrekening is van 13 oktober 2017 tot en met 23 april 2018. Dit zijn de winterse maanden waarbij u rond de 80% van de totale jaarverbruik verbruikt. Dit is ook de reden van de hoge bijbetaling. Hier kunnen wij niets aan doen omdat het verbruik er is geweest, en uw opmerking dat u nog steeds klant bent heeft geen invloed op de hoogte van uw eindafrekening.
Ik vind het mooi om te horen dat u tevreden bent over onze app. Ik adviseer u ook om de termijnbedragcheck te raadplegen met betrekking tot uw jaarafrekening.
Ik wens u een fijne avond toe!
Hartelijke groet,
Leon - ENGIE Webcare

Score voor ENGIE Energie Nederland: 2/5
Beveel je dit bedrijf aan Nee
Product of looptijd contract: