Peter van der Ven

Dit bedrijf heeft een agressieve manier van contracten aansmeren.
Na uitdrukkelijk meerdere malen gezegd te hebben ook na een aantal vragen die gesteld worden die ook opgenomen worden als bedoeling zo een bewijs te hebben dat je een overeenkomst heb gesloten, heb ik uitdrukkelijk gezegd ik wil alleen een aanbieding ontvangen en beslist geen overeenkomst die ik op moet zeggen!
Tet mijn verbazing is er toch een overeenkomst gesloten die je alleen door het printen van een formulier en na deze ingevuld te hebben weer te scannen en te versturen kan opzeggen! Online kan dit dus niet om het lastig te maken voor mensen die niet zo thuis zijn met computers e.d. schandalig!!
Ik wil nooit meer iets met Engie te maken hebben!!!!

In ieder geval mensen goed behandelen en niet ongewilt een contract aansmeren!!!

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemiddag Peter,
Ik vind het vervelend om te horen dat u de manier van verkoop als onprettig en agressief heeft ervaren. Dit is uiteraard niet onze bedoeling.
Inmiddels zie ik dat u contact heeft gehad met onze klantenservice om uw aanvraag te annuleren. Uiteraard betekent dat dat u niet gaat overstappen naar ENGIE.
Ik ga wel een klacht indienen aangezien dit niet de mening is hoe wij als ENGIE een potentiële klant willen benaderen.
Onze excuses voor het ongemak.
Hartelijke groet,
Leon - ENGIE Webcare

Score voor ENGIE Energie Nederland: 0.5/5
Beveel je dit bedrijf aan Nee
Product of looptijd contract: