J. Faasse

Vandaag een gesprek gehad met een van de medewerkers over teveel geproduceerde energie (zonnepanelen)
Kwestie was:
We hebben een tweede woning. Nu een jaar geleden is ons toegezegd dat het teveel aan geleverde energie door de zonnepanelen (negatief saldo) overgezet kan worden op onze tweede woning.
Nu een jaar later blijkt dat niet mogelijk te zijn. In het systeem was ook niet meer te zien dat dit toegezegd is. Dus geen notitie van gemaakt.
Betreffende telefoniste heeft me correct te woord gestaan maar kon me gedane toezegging niet bevestigen. Het was dus allemaal technisch niet mogelijk. Ook administratief bleek dat er niets te regelen was.
We vinden het frustrerend en teleurstellend dat toezeggingen niet worden waargemaakt. Helaas dus "Een man een man een woord een woord".
Verder ben ik wel tevreden over deze maatschappij maar wat dit punt betreft maken ze dus geen pluspunt t.a.v. onze vraag richting andere energie bedrijven. En dat was wel onze gedachte.
We zijn dus een jaar in de veronderstelling geweest van een mooie service die er dus niet bleek te zijn en w

Zoek een mogelijkheid om dit te realiseren. Waar een wil is, is een weg.
Mooi concurrentie item!

Score voor ENGIE Energie Nederland: 2.5/5
Beveel je dit bedrijf aan Ja
Product of looptijd contract: