JD

Jarenlang klant geweest bij Engie. Geen problemen met rekeningen, betalingen e.d.

Maar die klantenservice.....

De klantenservice werd verplaatst naar een centrale plaats. Geen binding meer met het bedrijf en alles alleen via de website.
Nu wilde ik contact opnemen met het bedrijf, daar mijn contract bijna afliep. Op de website stond geen antwoord op mijn vragen.
Om een tel. nr te vinden, een drama. Je blijft door de menu's op de website heenlopen, een ratten doolhof.
Een linkje kon je aanklikken voor contact, en weer moest je door alle menu's van die K....... website.

Een tel. nummer gevonden via Google, maar niet op de website van Engie. (via vastelastenbond)

Uiteindelijk bij Engie meer dan 10min aan de lijn gehangen (na 10 min niet meer gekeken hoe lang het daarna nog geduurd heeft), eindelijk een vriendelijke dame gesproken. Zij gaf idd aan dat het tel. nr. heel erg goed verstopt zit. (Nog steeds niet gevonden op website van Engie).

Het ging over een contract einde, welke opnieuw ingevuld moest worden.

Ik heb nu maar voor een andere leverancier gekozen.

De onpersoonlijk mededeling dat Engie zijn klant waardeert, moeten ze maar eens bekijken bij de reclame van klaverblad verzekeringen.

Aanbevelen van Engie: Op dit moment niet. (Of je moet genoegen nemen met alleen de standaard antwoorden.)

Zorg voor een goede klanten service.

Misschien met terugbel mogelijkheid, waarbij aangegeven wordt wanneer teruggebeld gaat worden.

Score voor ENGIE Energie Nederland: 2/5
Beveel je dit bedrijf aan Nee
Product of looptijd contract: