Pennings Anita

Je kunt beter meer betalen dan bij Engie contract afsluiten.
De ene na het andere drama. Hadden nieuw huis, had men het contract dat de buren hadden overgezet. Ik had spontaan 2 huizen op mijn naam. Heeft 3 weken en nog veel meer telefoontjes gekost om te corrigeren. Eigen initiatief van het bedrijf zelf: zonder enig overleg hadden ze me naar dubbeltarief overgezet. Toevallig kwam ik erachter. Na meer van dit soort ellendige ervaringen besloten om op te zeggen. Contract was inmiddels afgelopen. Nou zelfs dat lukt niet op normale manier. Duurt 4-6 weken om afrekening te krijgen, vervolgens worden voorschotten nog steeds geïnd. En persoonlijk denk ik dat het dan nog weken duurt voor ik mijn geld terug krijg. Ik zet mijn voorschot altijd behoorlijk hoog om niet bij te hoeven bijbetalen. Vraag me af als ik bij moet betalen of het ook 2 maanden duurt. Zelfs van Engie afkomen is een groot probleem. En dat in de tijd dat automatisering zo in te stellen is dat het met paar dagen geregeld is. Essent regelt het in paar dagen. Daar 25 jaar klant geweest. Geen dag gezeik gehad.

Ik denk dat bovenstaand verhaal duidelijk genoeg is. Heb al van meerdere mensen gehoord dat dit veel vaker gebeurd.

Score voor ENGIE Energie Nederland: 0.5/5
Beveel je dit bedrijf aan Nee
Product of looptijd contract: