Reviews

7.9 / 10
4352 beoordelingen
Schrijf beoordeling

88% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Jan Swinkels

9/10

Mijn ervaring met Engie in de afgelopen jaren zijn positief te noemen,wanneer je belt,korte of geen wachttijd en vriendelijke medewerkers aan de telefoon.Tevens ervaar ik deze personen als deskundig op het gebied van energievoorziening.

Verbeterpunten of tips

Geen


Score voor ENGIE Energie Nederland: 4.5/5
Beveel je dit bedrijf aan Ja
Product of looptijd contract: