Mijn ervaring met Engie in de afgelopen jaren zijn positief te noemen,wanneer je belt,korte of geen wachttijd en vriendelijke medewerkers aan de telefoon.Tevens ervaar ik deze personen als deskundig op het gebied van energievoorziening.
Verbeterpunten of tips
Geen