Het was een aardig persoon aan de telefoon. Hij vroeg mij, of hij mocht kijken naar mijn verbruik bij energieflex. Dat komt heel betrouwbaar over. En bij jullie was het bedrag 65 euro p.m. bij energieflex 81 euro. Zij gingen elk jaar omhoog.
Vandaar mijn overstap. Hartelijk dank.
Verbeterpunten of tips
nee