Melden van de storing
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht West Nederland
Nakomen van afspraken
Reactietijd na melding van de storing
Tevredenheid storingsoplossing
Uitleg die u kreeg over de storing

De storingsmonteur was echt behulpzaam en geduldig.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u Energiewacht West Nederland wel/niet aanbevelen?

De monteur die de storing heeft veroorzaakt heeft voor veel ellende gezorgd. Waardoor ik 3 dagen koud water had. Niet te doen met 3 kleine kinderen. Gelukkig was de monteur die de storing kan oplossen erg hulpvaardig en bekwaam. Echter geen vertrouwen meer in deze roulette dat ik weer een beunhaas aan de deur krijg.

Ik belde eerst de technische dienst en de toon was al vervelend. Ik gaf aan wat ik hoorde uit de ketel en wat de vorige monteur heeft gedaan. Ik kreeg gelijk een sneer dat de monteur dit niet voor de lol doet. Ik moet maar resetten en dan moet alles wel weer werken. Werkte niet, dan moest ik maar ontluchten.
De monteur die kwam oplossen die vond het bizar en moest lachen om deze absurde suggesties van een technische dienst.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

De onderhoudsmonteur was een beunhaas en rede voor mij om op te zeggen. Geen vertrouwen meer in.

Score voor Energiewacht West Nederland Storing: 1.5/5