Melden van de storing
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht West Nederland
Nakomen van afspraken
Reactietijd na melding van de storing
Tevredenheid storingsoplossing
Uitleg die u kreeg over de storing

M van Wijk

Vriendelijke monteurs

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u Energiewacht West Nederland wel/niet aanbevelen?

Geachte meneer/mevrouw,

Ik ben al een geruime tijd (jaren) klant van jullie, dit was naar mijn volle tevredenheid helaas is daar sinds kort verandering ingekomen,

Eind April 2020 geiser defect, geen warm water meer, afspraak ingepland.

11-05-2020 Twee weken zonder warm water, monteur Mike geweest
Mike was onbekend met mijn Bosch/Nefit geiser en zijn advies was beter een nieuwe CV ketel laten plaatsen,
en dit advies terwijl alleen de oprdukstift bleef hangen!?

12-05-2020 Adviseur Chris Kleinee geweest, zijn advies was mijn geiser kan best nog lang mee maw vraag een second opinion aan, gedaan.

14-05-2020 Monteur Sjors Groenewold geweest voor een second opinion (defect tijdelijk verholpen, opdrukstift gangbaar gemaakt)

12-06-2020 14:02 Geiser weer defect, Contact met Marty, telefoniste, doorgezet
12-06-2020 14:23 Contact met Karin, afd. installatie (kon mijn niet helpen)
Zij zou realiseren dat ik teruggebeld wordt door een medewerker van de afd Service regio ZH

12-06-2020 Niet teruggebeld, ik maar weer gebeld, gesproken met telefoniste Marion, kon mij
niet verder helpen want de afd was inmiddels gesloten! =(

15-06-2020 12:19 Contact Simone, telefoniste
15-06-2020 12:26 Doorgezet naar Brenda, kon mij niet helpen, doorgezet naar
Esther van Beem, E.vanBeem@ewacht.nl (service en onderhoud)

15-06-2020 Contact met Esther van Beem, er zouden twee nieuwe onderdelen besteld worden, weer twee weken wachten en zonder warm water.
Vrouw, twee kinderen en ikzelf raken geirriteerd, geruime tijd geen warm water en moet oplossing bedenken mbt douchen etc.

29-06-2020 Monteur Sjors Groenewold voor niets bij ons thuis geweest met twee verkeerd bestelde onderdelen, hier 2 weken opgewacht, voor niets!
En weer een verlofdag weggegooid, Sjors heeft een nieuwe bestelling geplaatst.

06-07-2020 Mail gestuurd aan Esther van Beem, mbt de onderdelen en een nieuwe afspraak inplannen.

07-07-2020 Omstreeks 12:00 gebeld door Esther van Beem, zij belde mij om een afspraak te maken voor 8/7/2020 tussen 13:00 – 16:00
Monteur Joet zou komen, ik was zeer blij dit te vernemen na anderhalve maand wachten.

07-07-2020 Om 16:00 weer gebeld door Esther van Beem, zij informeerde mij ditmaal dat de afspraak morgen niet door kon gaan omdat de bestelling
van het waterdeel voor mijn geiser nog niet binnen is!? Nieuwe afspraak staat nu voor 20 juli 2020!!!
Dat is weer 2 weken later, dan zit ik met mijn gezin met 2 kleine kinderen ruim 2 maanden zonder warm water, het moet niet gekker worden ik ben furieus.
Esther informeerde mij dat ze ging proberen om een tegemoetkoming te realiseren.

En blijkbaar worden klacht mails zonder blikken en blozen gewoon direct verwijderd door jullie………. Zie onderstaand bericht en het blijkt dan ook
want nimmer heb ik een reactie gehad van jullie aangaande bovengenoemde klacht (naast een reactie van mevrouw van Beem, dat was pas later).

_________________________________________

Vier weken geleden (op 15-06-2020) heb ik melding gemaakt dat mijn geiser weer defect is, er zouden ditmaal twee nieuwe onderdelen besteld worden,
zie onderstaande mail aan Esther van Beem ter verduidelijking.

Ik heb hierover ruim vijf maal contact gehad met jullie, uiteindelijk zou ik terug gebeld worden, dit is niet gebeurd, daarom heb ik jullie maar weer gebeld
en hier waren lange wachttijden en toen ik eindelijk de telefoniste aan de lijn kreeg bleek dat de juiste afdeling al gesloten was! Dit was op een vrijdag en
door jullie toedoen moest ik weer een weekend extra wachten, hier zou een notitie van gemaakt worden.

Geen warm water voor ruim 2 weken in April/Mei 2020 en nu weer in Juni en Juli 2020, ik heb kostbare alternatieve mogelijkheden moeten onderzoeken en gebruiken
met de daarbij behorende kosten voor mijn gezin met twee kinderen en nu nogmaals 2 weken zonder warm water in Juli 2020, is het dan wel eindelijk opgelost??

Ik heb een uitgebreide mail notabene met foto’s ter verduidelijking aan Esther van Beem gestuurd met de exacte bestelnummers, verkregen via jullie servicemonteur
Dhr Sjors Groenewold, simpeler dan dit kan echt niet, alles is voorgekauwd.

Op 29-06-2020 rond 13:00 stond Sjors Groenewold weer voor mijn deur met niet een maar met maar liefst twee foutief bestelde onderdelen……. hoe is dit nu mogelijk!?
De onderdelen leken helemaal niet op diegene die nodig waren, de artikel nummers komen geheel niet overeen, een mens kan fouten maken, maar tweemaal
een onderdeel foutief bestelllen is incompetent.

Sjors gaf aan nu een nieuwe bestelling te plaatsen (en de foutieve orders te annuleren) met minimaal weer twee weken wachttijd, dit is toch ongehoord,
ik zit met mijn gezin dan bijna een maand zonder warm water (en al eerder ookal 2 weken), dat is ondoenlijk en echt onbegrijpelijk.

Inhoudelijk,

• Wij voelen ons helemaal niet serieus genomen en zeker niet net behandeld, continue lang in de wacht, vaak gehoord ja sorry ik kan u niet helpen ff doorzetten
en we worden niet teruggebeld zoals afgesproken.

• Door jullie zitten wij (nu weer minimaal 2 weken wachten op onderdelen) dan meer dan anderhalve maand zonder warm water, anderhalve maand!

• Hoge belkosten op 088-555 3000 door lange wachttijden en verkeerd doorzetten en dit terwijl het nummer gratis zou zijn, zie bijlage.

• Al 4 dagen een verlofdag omgenomen om op jullie bezoek te wachten en er is helemaal niets opgelost en er moet weer een
nieuwe afspraak ingepland worden, het is absurd.

• Bijkomende kosten om de realisatie van een alternatieve doucheplek voor mijn gezin (4 personen).
Hierdoor nog extra veel onrust, zorgen en frustratie door de corona pandemie

Ik ben echt teleurgesteld in jullie service, uitermate onprofessioneel en klantonvriendelijk.

Dhr Mh van Wijk
Leijweg 529-L
2545GE Den Haag

070 – 216 0 118

dhrvanwijk@ziggo.nl

Zie toelichting, in het kort, ik zit met mijn gezin met 2 jonge kinderen al anderhalve maand zonder warm water!!! het is echt absurd.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Werken aan professionaliteit, servicegerichtheid, oplossend vermogen, empathie en afspraken nakomen!

Score voor Energiewacht West Nederland Storing: 0.5/5