Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht West Nederland
Nakomen van afspraken
Uitleg die u kreeg over de service & onderhoudsbeurt
Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht West Nederland

M. Boogerd

Aan de monteurs ligt het niet. Zij doen hun werk zeer goed en zijn zeer klantvriendelijk.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Energiewacht West Nederland wel/niet aanbevelen?

Niet. Omdat we al jaren problemen hebben met afspraken maken voor de jaarlijkse controle en de facturering erg vaak niet klopt. Ondanks telefonisch contact lukte het EW niet om zich aan de gemaakte afspraken te houden, als het al lukte om een afspraak te maken. Het gevolg is dat wij voor het laatst een controle hebben gehad in 2018. We hebben dus een behoorlijke periode wel betaald voor service die niet is verleend.
Wij hebben regelmatig niet te herleiden herinneringen tot betalen ontvangen. (wij hebben wel eens een betaling gemist maar dat is steeds meteen opgelost) Ook nu we ons abonnement hebben opgezegd per 31 maart en alle openstaande bedragen hebben afbetaald is er toch nog een nieuwe factuur binnen gekomen voor het laatste termijn. Die dus al was betaald...
Recent is er, na heel boos worden aan de telefoon omdat men het niet nodig achtte om nog een monteur langs te sturen omdat het abonnement toch al is opgezegd, eindelijk nog éénmaal een monteur geweest. Net op tijd. Want onze CV was inmiddels zo vervuild, dat hij op het punt stond kapot te gaan.

Welke van de hiernaast getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een service en onderhoudscontract? Kies max 3 antwoorden

Aanbod, Kennis en vakmanschap, Verwachtte opbrengst/rendement

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Breng je zaakjes op orde en ga terug naar werken met de klant als uitgangspunt.
Luister naar wat de klant aangeeft, zorg ervoor dat de monteurs niet meer klanten per dag op hun bord krijgen dan ze kunnen verwerken zodat ze hun werk goed kunnen blijven doen en houd de administratie overzichtelijk en kloppend zodat je de klant altijd voldoende informatie kan verschaffen over waar iets vandaan komt.
En zorg ervoor dat de klant altijd een afspraak kan maken voor de jaarlijkse controle. Als er om wat voor reden dan ook geen brief bij de klant is binnen gekomen met een code voor jullie digitale agenda, laat het dan niet zo en zorg ervoor dat die afspraak alsnog gemaakt kan worden. Help de klant ook herinneren als het weer tijd is voor de jaarlijkse controle middels bijvoorbeeld een mailtje. Als die brief met code niet komt, staat niet iedereen er netjes op tijd bij stil dat het alweer zover is...

Score voor Energiewacht West Nederland Service en Onderhoud: 0.5/5