Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht West Nederland
Uitleg die u kreeg over de installatie
Nakomen van afspraken
Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht West Nederland

Rayan Majoor

De installateurs waren vriendelijk en deden hun best voor het vervangen van een ketel die niet ideaal gemonteerd was (ook qua locatie in de keuken).

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht West Nederland wel/niet aanbevelen?

Ik ben niet zo veel bezig met CV-ketels, en raad sowieso zelden dingen aan mensen aan. Het merk en/of het bedrijf van een CV-ketel zijn voor mij dan al helemaal niet echt belangrijk. Ik blijf hier dan ook graag neutraal in, ook omdat ik nauwelijks iets weet over de CV-ketelmarkt... en ik zou mensen nog eerder milieuvriendelijkere alternatieven aanraden. Maar ondanks dat was de service, op de communicatie na, best goed.

Welke van de hiernaast getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden

Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie), Kennis en vakmanschap, Snelheid en levering

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

De communicatie ging erg stroef (waardoor ik de ketel pas vier maanden na het ondertekenen van de offerte voor de voorafgaande controle geïnstalleerd heb gekregen), dus ik zou nagaan wat er hierin mis gegaan kan zijn en dit proberen te verbeteren.

Score voor Energiewacht West Nederland CV-ketels: 3.5/5