Ik had zelf per ongeluk een verkeerd afleveradres ingevuld. Dat was mijn fout. Daarom heb ik direct contact opgenomen met de klantenservice. Mij werd twee keer bevestigd dat de adreswijziging nog op tijd verwerkt kon worden en dat zij dit zouden regelen.
Ondanks deze toezegging werd het pakket toch naar het verkeerde adres verzonden. Toen ik zag dat het opnieuw mis dreigde te gaan, heb ik wederom contact opgenomen. Er werd beloofd dat ik zou worden teruggebeld, maar ook dat gebeurde niet. Ik moest steeds zelf achter de status en een oplossing aan.
Daarna werd een nieuwe afleverdatum afgesproken, maar ook die afspraak werd niet nagekomen. Het pakket werd opnieuw op een dag aangeboden waarvan ik vooraf duidelijk had aangegeven dat ik niet thuis zou zijn.
Wat mij het meest stoort, zijn niet eens de fouten zelf, maar de manier waarop ermee werd omgegaan. Er werd nauwelijks verantwoordelijkheid genomen voor de gemaakte fouten en ik had sterk het gevoel dat ik als klant werd laten zitten. In plaats van actief mee te denken over een oplossing, moest ik alles zelf uitzoeken en regelen.
Ik geef toe dat ik uiteindelijk boos heb gereageerd. Dat kwam voort uit de frustratie over de opeenstapeling van fouten, het niet nakomen van afspraken en de manier waarop mijn klacht werd behandeld. Pas nadat ik mijn juridische positie had toegelicht, leek de zaak serieus genomen te worden.
Fouten kunnen gebeuren. Geen verantwoordelijkheid nemen en de klant met de gevolgen laten zitten, is een stuk moeilijker te accepteren.
Sterke punten
Website werkt prima