Gebruiken voor drie kleine lampjes een veel te grote (giga) doos voor verzending, verzendkosten zijn veel te hoog hierdoor. Overigens kunnen die door de verzender afgetrokken worden bij de belasting, derhalve wordt de consument benadeeld.
Sterke punten
Niet waar genomen.
Reactie Elektramat NL:
Beste Henk,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. Ik begrijp je punt over de verpakking en de verzendkosten. We versturen ook kleine producten in doosjes, zodat ze met de pakketpost meegaan.
Op die manier kunnen we de levering de volgende werkdag beter waarmaken, terwijl brievenbuspost vaak vertraging oploopt. We blijven ondertussen kijken hoe we dit zo milieuvriendelijk mogelijk kunnen doen.
Mochten wij verder nog iets voor je kunnen betekenen, neem dan gerust contact met ons op.
Margret van Elektramat.