Weety ik niet heb de producten niet ontvangen
Sterke punten
zwak punt: Post nl brengen de pakketten gelijk bij een pakketpunt,
15 km heen een terug, lekkere service
Reactie Elektramat NL:
Beste,
Bedankt voor je review. Fijn dat we na jouw beoordeling nog even persoonlijk contact met elkaar hebben gehad.
We vonden het erg jammer om te lezen dat het pakket niet netjes bij jou thuis is afgeleverd door PostNL. Gelukkig liet je ons daarna weten dat je alle producten inmiddels in goede staat hebt ontvangen en dat je onze opvolging kon waarderen. Daar doen we het voor en we wensen je veel succes met de materialen.
Mochten wij verder nog iets voor je kunnen betekenen, neem dan gerust contact met ons op.
Margret van Elektramat.