Eens maar nooit meer
Sterke punten
geen
Reactie Elektramat NL:
Beste Erwin ,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Het spijt ons dat er zoveel is misgegaan met je order. We begrijpen dat dit erg vervelend voor je moet zijn geweest en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak.
We hebben je feedback besproken en dit gebruikt als leermoment om onze processen te verbeteren. De betrokken collega’s zijn hierover aangesproken en krijgen begeleiding om herhaling in de toekomst te voorkomen.
We hopen je in de toekomst een betere ervaring te kunnen bieden. Als je nog vragen hebt of ergens mee geholpen wilt worden, kun je altijd contact met ons opnemen.
Margret van Elektramat