Goede ervaringen tot vandaag.
Doen niet mee met de 0% BTW op zonnepaneelinstallatie materialen, dat kan ik ook nog wel begrijpen. Dit proberen ze te verzachten door een Nieuw jaar-nieuwe energie kortingsregeling van 10% op de bekabeling van zonnepanelen. Echter, dit is pas mogelijk bij een volgende(nieuwe) bestelling van die kabels. Als eindgebruiker(DHZ) heb je die kabel echter maar één keer nodig. Kortom een kortingsregeling die ergernis veroorzaakt, en daardoor de helpdesk onnodig belast.
PS: Elektramat heeft het hierna tot tevredenheid opgelost.
Sterke punten
Prijs-kwaliteit-sortering