Star bedrijf die kort regeert op mijn mail zonder enig begrip. Voor veel geld daar besteld en nu moeilijk doen over iets retour nemen wat nog nieuw in verpakking zit. Willen blijkbaar liever dat je het weggooit. Klacht ingediend op 13 juli op 2 mailadressen waarvan 1 speciaal voor klachten. Geen enkele reactie daarop gekregen een maand lang, zelfs geen bevestiging. Waardeloze klachtenprocedure die niet op orde is. Dit vandaag telefonisch aangegeven maar nog steeds geen oplossing.
Sterke punten
Geen