Hele goede ervaring, ik had een aantal producten woensdag nodig en het was al maandag. Telefonisch de bestelling gedaan, nog tijdens het bellen werd mij een e-mail toegestuurd... hiermee kon ik de bestelling direct via i-deal betalen. De volgende dag dinsdag (binnen 24 uur) werd mijn bestelling al geleverd. KLASSE, DIKKE DUIM.
Sterke punten
Netjes en heel goed geholpen aan de telefoon. Er word goed geluisterd naar de klant en direct actie ondernomen.