Zeer slechte communicatie en uitgestelde levering
Sterke punten
Niet
Reactie Elektramat NL:
Beste heer/mevrouw Kerkhof,
Als eerste dank voor uw review.
Wij vinden het spijtig dat zo'n negatieve ervaring met ons heeft gehad.
Helaas hebben wij konden wij uw bestelling niet gelijk uitleveren i.v.m. levering problemen.
Wij zullen proberen om onze communicatie met betrekking tot de levering te verbeteren waar dat mogelijk is.
Mochten wij je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen wij het graag en helpen wij je verder.
Met vriendelijke groet,
Marcel van Elektramat