Na bestelling geen bevestiging mail gehad nog betaalbewijs, is dit normaal? En voor dat ik het product in huis heb vragen om een beoordeling? volgens mij ben ik nu even de weg kwijt..
Sterke punten
verander wat op of aan de manier van online verkoop.....
Reactie Elektramat NL:
Beste H.B. Zweverink,
Als eerste dank voor uw review.
Ook wij vinden het vreemd dat u de vraag tot het schrijven van een review zo snel heeft ontvangen.
Normaliter krijgt u de order en betaal bevestiging inbeeld als u het betaalproces succesvol heeft afgerond. Wij zullen gaan uitzoeken waarom u deze niet heeft ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Marcel van Elektramat