REDLINE projects NV

Beloven en niet leveren = Elektramat.

Ik bestelde een grote hoeveelheid (lees: 500m) van een bepaald type van kabel, gezien deze niet beschikbaar was bij mijn reguliere leverancier. Ik betaalde (terwijl ik medewerker aan de lijn had) het totale bedrag meteen, er werd mij beloofd dat er ZEKER de dag erop ging geleverd worden.
De dag van levering mailtje van transporteur dat die ging langskomen tussen 16h15 en 18h15, er was zeker volk aanwezig (waaronder ikzelf persoonlijk).
Geen transporteur gezien, geen goederen gezien.
Contact genomen met klantendienst: klacht kan pas na 5 dagen worden geregistreerd. Wil ik mijn goederen, dan dien ik deze opnieuw te bestellen (en nogmaals te betalen, in totaal maar liefst 3000 Euro!!!!).
Ik raad iedereen af om hier te bestellen, de beloftes worden geenszins nagekomen. Als het misgaat vertikt men het om zijn verantwoordelijkheid te nemen als leverancier! Wij als klant hebben geen band met de door Elektramat gekozen transportfirma!

zijn er wat mij betreft niet.

Reactie Elektramat BE:

Beste ,
Bedankt voor het beoordelen van Elektramat.
Wat vervelend dat je dit zo ervaren hebt.
Helaas heb ik op basis van de beschikbare gegevens geen order kunnen vinden om te kijken wat er gebeurd is, dus kan ik hier nu niet verder in detail treden.
Mochten wij je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen wij het graag en helpen wij je verder.
Margret van Elektramat

Score voor Elektramat BE: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee