Voldoende
Zijn er aspecten die wij kunnen verbeteren?
Na het plaatsen van de bestelling heb ik geen bevestigingsemail ontvangen waardoor ik er niet 100% zeker van was dat de bestelling goed was aangekomen.
Reactie Ekris BMW & MINI Webshop:
Beste Sietse, wat vreemd en vervelend dat u deze bevestigingsmail niet heeft gehad. Het komt wel eens voor dat deze in de spam-inbox van uw email beland. Wellicht heeft u hier iets aan in geval van toekomstige bestellingen. Verder wil ik u bedanken voor het invullen van het beoordelingsformulier over onze webshop.