Werkt goed, je moet alleen oppassen als je een bestelling van een artikel gedaan hebt, je niet helemaal terug gaat in het menu om het volgende artikel te bestellen. Dat zou wat eenvoudiger kunnen
Zijn er aspecten die wij kunnen verbeteren?
Wellicht de mogelijkheid tot korting bij terugkerende klant of grotere bestelling