De service was zeer goed. Er werd mij duidelijk vermeld wanneer de onderdelen verzonden zouden worden.
Zijn er aspecten die wij kunnen verbeteren?
Er zijn onderdelen, zoals bijvoorbeeld de sierstrip van de BMW E46, waarbij de clipjes al op de sierstrip zitten. Misschien is het handig om dit bij onderdelen te vermelden. Ik heb de clipjes appart nog besteld, terwijl dit achteraf niet nodig is geweest.