Basic maar prima en effectief
Zijn er aspecten die wij kunnen verbeteren?
Ik heb een wat oudere bmw (e28 uit 1986) en ik kwam er pas na tijdje achter waar ik deze onderdelen kon vinden. En heel misschien iets meer omschrijving bij het onderdeel? En een spaarsysteem voor loyalen klanten?
Puur als tips/feedback...overal erg tevreden en vertrouwen dat ik in 1x het juiste onderdeel krijg.