Zoals altijd heel erg goed. Zeer tevreden!
Je betaald er wel iets meer voor maar snelle levering en kwalitatief hoogwaardige spullen
Zijn er aspecten die wij kunnen verbeteren?
Prijs op kleine onderdelen wel iets te duur en verzendkosten.
Reactie Ekris BMW & MINI Webshop:
Wat fijn dat u zo te spreken bent over de kwaliteit van onze producten. Heeft u gezien dat wij tegenwoordig al vanaf € 45,00 gratis verzenden?