EKOMENU

Wat vind je van de recepten?
Wat vind je van de productkwaliteit?
Wat vind je van je contact met de klantenservice?
Wat vind je van de informatie op de website?

Alida van As

Heerlijk, groen, gemakkelijk, origineel, uniek, gevarieerd, betaalbaar ook heerlijk ervaren door non-vegans!

Ik kies voor Ekomenu omdat ik

kies voor biologische producten, kies voor een bepaalde leefstijl, het milieu belangrijk vind, de recepten lekker vind, kies voor gemak

Super gevarieerde recepten die wij meestal goed beoordelen. Op een schaal van 0 (niks aan) tot 5 (geweldig) ter beeldvorming; slechts 3 recepten hebben wij 0 of 1 ster gegeven, 7 recepten 2 tot 3 sterren, 17 recepten 3-4 sterren, 7 recepten 4 sterren en 9 recepten 5 sterren! Oftewel grotendeels gewoon lekker, soms helemaal fantastisch en soms 'ah deze is wat minder, die bestellen we niet nog eens'.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Soms is een veranderd concept niet zo heel duidelijk terug te vinden hoe het nu precies werkt. Zo was opeens de houdbaarheid niet meer op de zakken terug te vinden, maar in een mail die in mijn spam bleek te zitten. Dat heeft met een kwartier uitzoekwerk gekost. Ook werd beloofd bij de nieuwe website dat je nooit meer hoefde in te loggen; nou ik moet nog altijd elke keer opnieuw inloggen (weliswaar nu makkelijker dankzij opgeslagen wachtwoord, maar toch). Ook is niet altijd de logica op de website wat je waar kan vinden niet heel gemakkelijk te volgen en baal ik flink dat de recepten niet meer gewoon in mijn mail zitten. Even een recept laten zien aan vrienden is nu een stuk omslachtiger.

Score voor EKOMENU: 4.5/5
Zou je Ekomenu aanbevelen? Ja