EKOMENU

Wat vind je van de recepten?
Wat vind je van de productkwaliteit?
Wat vind je van je contact met de klantenservice?
Wat vind je van de informatie op de website?

Familie Vinkestijn

De groenten zijn niet altijd even vers meer wanneer je voor vijf dagen besteld, soms mist er een product en de recepten zijn soms erg lekker maar meestal niet heel erg bijzonder. En het zelf moeten toevoegen van mayonaise of bouillon terwijl ik dat niet in huis heb is heel vervelend.

Ik kies voor Ekomenu omdat ik

kies voor biologische producten, kies voor gemak, het milieu belangrijk vind

Biologische producten, originele recepten.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Wanneer er voor vijf menu’s gekozen wordt en op alle zakken staat ‘binnen drie dagen bereiden’ dan wil ik daar graag bij het bestellen op gewezen worden want op de website staat niet hoe lang een product houdbaar is dus zit er in de laatste twee zakken inmiddels verlepte groenten. En voeg alles toe wat nodig is voor het recept dus bijvoorbeeld ook een bouillonblokje of een zakje mayonaise want dat heeft niet iedereen standaard in huis (ik in ieder geval niet). En zorg dat de recepten gewaardeerd mogen worden zodat jullie weten welke recepten herhaald mogen worden en welke beter weggelaten. Zo hadden wij heel graag een bepaalde flamkuche nog eens gegeten maar die kwam helaas niet meer terug. En de bezorging zorgde voor veel vertraging vaak. Als de bezorging gepland staat voor 17:00 en het wordt 20:00 vind ik dat erg vervelend. Dit is meerdere malen voorgekomen.

Reactie EKOMENU:

Hi familie Vinkestijn,
Bedankt voor de feedback! Fijn om te lezen dat jullie Ekomenu aanbevelen! Voorheen werkte we met cijfers en 5 was daarbij het langst houdbaar. Nu staat er bij de recepten die langer houdbaar zijn 'Langer houdbaar'. Het verschilt per gerecht hoe lang dit is, maar dit zijn vaak gerechten met linzen, bulgur, bloemkool etc. Het is ook belangrijk om te kijken welke producten er wel en niet in de koelkast horen. Dit heeft ook invloed op de houdbaarheid van een product. Ik ga in ieder geval al je feedback noteren en intern doorgeven om te kijken of we dit kunnen optimaliseren.

Score voor EKOMENU: 3/5
Zou je Ekomenu aanbevelen? Ja