Sandra Schellingerhoudt

Wat n illusie armer, hotel zonder mogelijkheid wat te drinken overnachtingshotel…. Hotel in Italië werden “villa’s” halverwege de berg ipv centrum, geen mogelijkheid te drinken te zitten behalve dat je er kon eten, maar niet buiten de tijden ergens zitten of wat drinken. Slechte verlichting dus er zijn 6 mensen gevallen! Er zou een dans/muziekavond zijn was er dus niet. Verwarming met storing evenals de tv. Wilde je Alto wat gaan drinken kosten je dat 60 euro taxi n naar t centrum beneden 100 euro…… En wat willen singles niet alleen op n kamer hangen, maar gezelligheid n wat drinken anders blijven ze wel thuis. Oud chauffeurs zeggen zelf al leuke accomodatie in de zomer maar n drama in de winter. Bewoners uit Montecatini gaan al niet naar Alto meer tenzij er absolute noodzaak is. Zeker voor minder valide geen locatie!!
Klacht gestuurd n zou zsm contact opgenomen worden t is half januari ondanks herhalen van mijn mail nog altijd niks vernomen. EffeWeg vaak zat met jullie weggeweest maar nu mijn kerst verkloot is geweest zal ik jullie niet adviseren… tenzij dit goedgemaakt wordt aangezien ik wel terug wil naar Italië. Heenreis 2 volle dagen n was voorheen altijd 1,5 dag met betere accomodaties!

Welke reis heeft u gemaakt?

Singlesreis kerst in Toscane

Score voor Effeweg.nl: 1/5
Zou u in de toekomst weer voor Effeweg.nl kiezen? Nee
Uw boekingsnummer: Al gedelete de ellende papieren