Ineke Postuma -Kinders

Op mijn aangetekende brief d.d. 04-06-2022 vol met klachten over zowel het Kassteelhotel als mede onze buschauffeur en reisleider Piet, heb ik tot op heden geen reactie terug ontvangen. Dus voel ik mij genoodzaakt om een ieder die deze reis wil gaan boeken te waarschuwen! De reisbeschrijving vanuit de folder is zeer misleidend en klopt niets van. Onze chauffeur Piet sprak geen woord Engels nog Duits en had zich totaal niet voorbereid om ons ook maar iets over Tsjechië te kunnen vertellen Hongarije wel, maar die reis hadden we niet geboekt. Verstand om zijn routeplanner in te stellen had hij ook al niet, we zaten soms ruim 3.00 uur achtereen in de bus met weinig beenruimte en een kapotte toilet in zijn bus. Tevens kwamen we regelmatig te laat aan voor een rondleiding met gids, wat voor ons betekende "bus uit en bekijk het maar" De rijstijl van chauffeur Piet: heeft hem na verschillende gevaarlijke incidenten uiteindelijk zijn eigen achterbumper gekost. Het genoemde Kassteelhotel uit de folder: Bij aankomst dachten we heerlijk de benen te kunnen strekken al zittend op het terras, daar werden we meteen weggestuurd onze plaats was aan de houten tafels met houten bankjes. Daags om 22.00 uur ging het personeel naar huis de poort en alle binnenruimtes op slot en de lichten gingen uit ( Verplicht naar je kamer) De ridderavond, in de wijnkelder van het hotel geniet van een heerlijk Bourgondisch diner en waan uzelf een Tempelier. Vergeet ook dit maar, geen verschil met het dagelijkse voedsel gewoon eten in de eetzaal en om 22.00 uur bedtijd. Enz. Enz. Menig klacht ter plekke bij chauffeur Piet ingediend "GEEN REACTIE" net als nu op mijn aangetekende brief.

Welke reis heeft u gemaakt?

Excursiereis 8 dagen bijzonder Moravië

Score voor Effeweg.nl: 0.5/5