Liedje

De afgelopen 2 jaar 3 busreizen met Effeweg gedaan. Zeer tevreden over het programma, de reisleiding en de hotels (deze gezien prijs/kwaliteit verhouding). Maar hoe is het mogelijk dat de diners bij alle 3 de reizen echt onsmakelijk waren? Zeker aan het einde van een boeiende dag steeds weer die teleurstelling en dus maar beter om niet mee te eten, dus extra kosten elders maken. Mijn reden voor slechts 3 sterren. Voor iets meer geld zou ik adviseren betere diners aan te bieden.

Welke reis heeft u gemaakt?

Citytrips: Berlijn en Praag
Rondreis Schotland

Reactie Effeweg.nl:

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Fijn om te horen dat u tevreden bent over het programma, de reisleiding en de accommodaties tijdens uw gemaakte reizen. Zoals reeds telefonisch met u besproken vinden wij het jammer om te horen dat u het diner bij deze reizen onsmakelijk vond. Zoals besproken hebben wij uw opmerkingen doorgezet naar onze productafdeling om te kijken hoe dit voorkomen kan worden in de toekomst. Nogmaals dank voor uw tijd en de moeite om ons te beoordelen, daar worden onze toekomstige reizen beter van! Groet Bas van Effeweg.nl.

Score voor Effeweg.nl: 3/5
Zou u in de toekomst weer voor Effeweg.nl kiezen? Ja